Da li se slažete?

Dan kada su nestali pravi muškarci: Sad su svi ili metroseksualci ili lumberseksualci - sve, samo ne muškarci!

Do pre par godina, trend među muškom populacijom je bilo izuzetno sređeno lice, podšišana kosa i opeglana i zategnuta odeća. Zvali smo ih metroseksualci. Muškarci koji paze na svoj izgled više nego žene. A onda su došli lumberseksualci

Lifestyle
11:41h Autor:
Dan kada su nestali pravi muškarci: Sad su svi ili metroseksualci ili lumberseksualci - sve, samo ne muškarci!
Foto: Profimedia

Glavni znaci lumberseksualaca je velika, negovana brada, jednostavna odeća (farmerke i košulja)... Lumberseksualci su postali kao antiteza metroseksualnom stilu - negovanom izgledu muškarca koji voli skupu, modernu odeću.

Nazim lumber potiče od engleske reči koja znači drvoseča, a pojavila se u Severnoj Americi kao opis za bradate i snažne muškarce u košuljama, sa sekirom u ruci, koji su bili osnova za ovaj novi stil. "Metroseksualac je sada vrsta koja izumire, a zamenjuju ga muškarci koje više zanima život na otvorenom nego nega i lepota," piše popularni američki bloger Tom Puzak.

Lumberseksualci imaju ove karakteristike: 1.Sređene drvoseče: to je tipičan stanovnik velikog grada koji radi u firmi novije tehnologije, prima pristojnu platu i malo je zbunjen između želje da se zapusti, ali mu onaj metroseksualac u njemu to ne dopušta. 2. Negovani bradati čovek: iako je pustio bradu i kosu, on je neguje više nego što žene neguju sebe. Proizvodi za negu brade postali su pravi hit u drogerijama. Negovani bradonja svakih 7 dana ide na uređivanje brade, ali i feniranje iste.

3. Veštačka nemarnost: kao, njima nije stalo do oblačenja. Ali oni će uvek da izaberu onu belu majicu koja nosi potpis poznatog brenda.

I dok se muškarci danas dvoume između toga da li će biti metroseksualci ili lumberseksualci, dobili smo "hibridnog muškarca" nastalog ukrštanjem ova dva stila. To je muškarac koji je sve, samo ne izvorni muškarac. On bi da je mačo, ali ne bi da je zapušten. On bi da ide u lov i ribolov, ali udobnije mu je u kafiću. Da oblači šta mu padne pod ruke, ali da je to brendirana odeća. Da jede pravu mušku hranu, ali da se ne goji. Da pored sebe ima pravu ženu, ali da ona ispunjava sve uslove današnjih modnih trendova...

I dok se muškarci tako nećkaju i premišljaju, izvorni tip muškarca je sasvim nestao...

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs